Scrisoarea unui bărbat



Eu mă îndreptam încet către cabina telefonică - unica din orașul nostru și atât de populară încât trebuie să stai la coadă de cu seară. Am dat drumul la monedă și am ridicat receptorul.

În loc de sunetul de apel din receptor se auzea o muzică plăcută și apoi o voce caldă feminină care zicea:
  • Totul e în regulă iubitul meu, totul e foarte bine …
  • Ce e bine am întrebat eu?! După toate evenimentele care mi s-au întâmplat  în ultima lună?  
  • Totul va fi bine dragul meu . Crede- mă! Eu te iubesc. Te iubesc foarte mult. Eu te voi iubi mereu așa cum ești, indiferent de circumstanțe. Eu te iubesc…Ține minte te rog, eu te iubesc, te respect și te apreciez. Eu nu cer să-mi răspunzi , tu poți să iubești pe cine vrei, eu oricum te voi iubi mereu.Tu poți face ce vrei , să fii unde vrei și cu cine vrei… Eu te voi iubi… Îți respect alegerea, îți respect soarta și să stii că am încredere în tine, chiar cred că ai făcut cea mai bună alegere pentru tine! Doar să ții minte iubitule, că pe pământ există o femeie pentru care tu ești unic și iubit și tu mereu poți suna această femeie, te rog să nu uiți. Eu te iubesc. Eu cred în tine. Tu vei reuși. Tu poți, ești capabil, ești puternic… Sunt alături de tine în gânduri și în inimă. Totul va fi cum trebuie să fie … Cred în tine nemărginit. Te iubesc… 

Eu am închis telefonul și am ieșit. Eram fericit. Simțeam euforie. Aveam puteri, încredere în propriile forțe, simțeam că pot răsturna munții. Simțeam o liniște și o siguranță, simțeam dorința acută de a reuși…


Imediat după mine a intrat alt bărbat . Peste câteva minute el a ieșit fericit, cu zâmbet de copil pe buze. La cabina telefonică era coadă de bărbați care aveau nevoie de iubire necondiționată și susținere…Ei stăteau răbdători dar nici nu ridicau ochii unul spre altul, cineva citea, cineva vorbea la telefon, se făceau că sunt ocupați. Ei nu fumau, nu se uitau după femeile care treceau pe stradă, ei așteptau cu nerăbdare acea întâlnire, acea discuție, acea voce caldă care era înregistrată… pentru bărbații care au nevoie de iubire… 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Comportamentul strategic al Reginei în situații de conflict

Tabără de feminitate, Cipru

Școala gheișelor moderne